Søk i denne bloggen

tirsdag 5. juli 2011

Tidlig oppe.

I dag har jeg faktisk hatt på vekkerklokka og stått opp med den - vel.. det har jeg jo hatt i noen uker nå, men det er vanskelig å komme seg opp.
Det hjelper jo ikke når man har en liten Mini-Holt som sutrer i senga halv fem og vil kose i armkroken - og sovner mer enn gjerne der igjen, og en Stor Mini-Holt som uten å nøle sover til 10, ja kanksje 11 også....
Flere har spurt om oppskriften - svaret er; gode gener? :P

Men i dag klarte jeg faktisk å sette meg opp i senga klokka halv syv, summet meg litt og snakket litt med solstrålen lille Mini-Holt som smilte fra øre til øre men slet med å holde øynene oppe - hun er virkelig bare helskjønn.

Etter litt summin kom vi oss ned, spiste litt begge to før mamma-Holt trente litt styrke.
Ja, jeg har faktisk trent!
Her har det blitt svettet på morgenkvisten med rockering, knebøy med og uten hopp, utfall, dips, rette og skrå situps.
spørsmålet nå er hvordan kroppen min svarer på dette - tiden vil vise.

Etter treningsøkten satt jeg meg i sofaen sammen med Lille Mini-Holt i påvente av at hun skal sovne så jeg får gått i dusjen (og kanskje vekt store Mini-Holt?)
Og hva skjer?
Jo, for det første så vil jo ikke solstrålen min sove... og plutselig ligger hun sånn her;

Photobucket

jaggu! SÅ fin utsikt til TV da gitt!
Etter en stund begynner hun å sutre, så jeg snur henne igjen, men nei! Det var GØY å klare snu seg selv så hun gjør det igjen og igjen.

hihi.. søte frøkna.
Til søndag er hun 4 måneder og skal døpes. Rart å fort tiden går........

Photobucket

Ingen kommentarer: