Søk i denne bloggen

onsdag 13. juli 2011

Opptatt.

Og veldig opptatt.
Søndag var det barnedåp for Anniken og hele denne uken er jeg på kurs med unghesten.
Han skal kjøres inn og er allerde - etter 3. dagen - klassifisert som kjørehest.
På bildene er det første gang med vogn på, og dagen etter første gang noen (jeg) sitter i vognen og kjører han.
Føler at lille babyhesten min nå er blitt stor gutt. I grunn litt rart, men også veldig gøy. Blir jo faktisk så følelsesladet at jeg står med tårer i øynenen.. :P
Velger å skylde på hormoner, barseltid, amming og slikt jeg... :P

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

I morgen skal han kjøres mer OG ha rytter på seg (ikke meg, jeg er altfor tung for han). Utrolig spennende uke det her altså!!


Det blir automatisk mindre datatid og mindre blogging på sommeren. Ser trenden overalt.
Men jeg kommer sterkere tilbake! ;)

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Whow - takk at du deler!
Sommeren er topp og vi synes du får til så mye!

Klem fra tane Geia <3