Søk i denne bloggen

mandag 31. januar 2011

Selges!


Dette pianoet står i stua mi og støver ned.
Det er et Fraulich Leipzig piano. Jeg aner ikke alderen på det, men det er nok gammelt - har arvet det en gang.
Pianoet er helt i orden - har alltid stått inne på innevegg, men behøver nok å stemmes (det må det uansett når det blir flyttet på).
Grunnen til at jeg skal selge det, er at jeg har så "lite" som to piano til, og det er grenser for å mange man trenger..... :P
Kan og selges med pianokrakk om interesse.

Jeg har ikke noen takst på pianoet, så vet ikke sikker verdi. Men jeg tror (etter å ha sett på priser på lignende piano og forhørt meg litt med musikkforetningen) at det har en verdi på mellom 5 000-10 000 kr.
Jeg skal ha 3000kr for det. Og det er rom for noe pruting..... :P

Om du ikke er interessert i pianoet selv, håper jeg at du kanskje vet om noen som vil ha et slikt. :)

Ingen kommentarer: