Søk i denne bloggen

søndag 7. august 2011

Freestyletrening i regnevær

Siden jeg har meldt Holly på freestylekonkurranse den 27. august, må vi bare ut å trene.
Og det selv om regnet plasker ned. Det kan gjøre det på konkurranser også.
Hunden min fungerer merkelig godt i regnevær. Tror det akkurat i dag henger en god del sammen med at det har vært så fryktelig varmt den siste tiden, for varme fungerer hun ikke i.
Så som det er nå, vil jeg heller ha regn enn 30varme på konkurransedagen.

Photobucket

Holly lar seg lett distrahere merker jeg, men hun fungerte bedre og bedre utover treningen og hadde mer og mer fokus på meg.
Så en notis til meg selv er å varme godt opp før konkurranse. Trene mye kontakt. Er redd hun blander kommandoer - eller bare ikke kan de godt nok enda - så blir vel muligens en god del improvisasjon. Vi får øve litt på det også.... :P

Photobucket

Ingen kommentarer: