Søk i denne bloggen

tirsdag 8. november 2011

Hjemmeværende husmor

Å være hjemme med barna er det jeg ønsker aller mest.
Synes de er så små enda, at jeg ikke vil sende de i barnehage.
Men økonomisk sett må jeg begynne å jobbe igjen.. sukk.

Frem til det koser jeg meg hjemme. Gjøremålene er mange nok, men jeg tar meg tid til å kose meg barna.
I skrivende stundt har jeg satt meg ned med en tekopp mens jeg skriver dette planlagte innlegget.
Gulvene er nyvasket (noe som forøvrig må gjøres hver dag så sølete som det er ute nå...) og jeg har en liten pause før jeg skal gå på med vindusvasking.

Når dette innelgget publiseres har jeg koslig lunsjbesøk, og bloggen nedprioriteres. :P

Viser et lite glimt til av kjøkkenet

Photobucket

en vedkasse Pappa-Holt snekret etter mitt lille frustrasjonsutbrudd i vinter.

Mer om det kommer! :)

God tirsdag til deg.

Photobucket

Ingen kommentarer: