Søk i denne bloggen

lørdag 9. april 2011

uuups..

Blir visst litt forsømt denne bloggen.
Døgnet har bare 24 timer har jeg skjønt, og med spedbarn som nå er blitt 1 mnd! (Jøsses!!!) og en ettåring som blir stadig mer aktiv og stadig raskere så flyr jammen i meg tiden!
Forrige helgen var pappa-Holt 30 år, og det ble travelt og slitsomt! Han ville så gjerne ha gjester - selv om mamma-Holt kanskje syntes det var litt drøyt med huset fullt av folk 3 uker etter fødsel.. Men jeg gjorde nå min "plikt" som husmor og vasket hus og bakte kaker. :) Og det ble en trivelig dag - men slitsom. Jeg var helt pumpa når kvelden kom og var utslitt hele mandagen.
Det anbefales altså å vente med slike utskeielser....

Photobucket

Det går i spising, amming, bleieskift, leking, soving, stell av dyr og litt oppdragelse.

Photobucket

Oppi det hele skal vi være litt sosiale og sove litt mer også.

Nå er også våren her, dagene blir lengre og jeg kløøøøøør i fingrene for å finne på ting både ute i hagen og inne i huset (listen er laaaaaang). I tillegg vil jeg trene hester og hunder og kose meg med å lage album til ungene.
Ja ja.. alt til sin tid. Døgnet har bare 24 timer.

Første som står på planen er å klyve årets ved og få lødd opp den så den blir tørr og fin til vinteren.
Så skal hønsehuset klargjøres, hønsegård lages og kyllinger hentes. Det blir stas!

Photobucket
Det er litt å gjøre her gitt!

Har så mye jeg vil blogge om! Håpe jeg får noen minutter til overs innimellom! :)

Ingen kommentarer: